Artesan nyalókák - először a BrandMixnél
2015.09.10
És most egy igazi újdonság, ami eddig nem volt! Különböző színű, ízű, mértű és állagú kézműves spanyol nyalókák!
Az Artesans cég 1991 óta gyárt kézműves nyalókát, termékei elérhetőek a világ több mint 50 országában.. 2002-ben Romániában nyitott új gyárat, ami lehetőséget adott arra, hogy a legmagasabb minőségű termékeket gyárthassa.
Csak természetes összetevők, hozzáadott mesterséges tartósítószer nélkül.
Gyertek és nézzétek meg őket!
Az Artesans cég 1991 óta gyárt kézműves nyalókát, termékei elérhetőek a világ több mint 50 országában.. 2002-ben Romániában nyitott új gyárat, ami lehetőséget adott arra, hogy a legmagasabb minőségű termékeket gyárthassa.
Csak természetes összetevők, hozzáadott mesterséges tartósítószer nélkül.
Megújul a Cavalier
2015.03.13
Új köntösben a Cavalier
Megváltozott a Cavalier csokoládék csomagolásaVizuális innovációval állt elő a Cavalier csokoládé gyártó cég. Az eddig megszokott csomagolást megváltoztatja új színvilággal és letisztult formákkal szeretné segíteni a fogyasztókat abban, hogy a minél jobban felismerhető termékeiket könnyebbe elérhessék a polcon a fogyasztók.
Az új design:Cavalier: díjnyertes úttörő a cukormentes csokoládé készítésben.Célja, hogy a tudatos fogyasztók döntéseit segítse egy jobb élet reményében.Fejlesztő csapatuk csokoládé mesterekből, dietetikusokból és mérnökökből áll, akik folyamatosan keresik a legjobb összetevőket és receptúrákat. Csak így kínálhatjáka legfinomabb pillanatokat, ami beleilleszthető a legegészségesebb életvitelbe is. Belga családi vállalkozás 1996 óta kizárólag hozzáadott cukor nélküli csokoládé termékek gyártásával és fejlesztésével foglalkozik.
|
Stocz, egy egyedülálló csokoládé
2013.04.03
Mostantól a BrandMix választékában megtalálhatóak a Storz csokoládék. A lentiekben az önmagukról alkotott kép és hitvallásuk olvasható
Első pillantásra egy finom csokoládékat és praliné különlegességeket gyártó vállalat. De ha jobban megismer bennünket, akkor meglátja, mi olyan Ötletek alapján készült csokoládékat gyártunk, amelyek nem érhetőek el hasonló formák és dizájn variációiban. A marketing szavaival élve „egyedi”, de mi inkább ezt úgy fogalmazzuk meg: olyan egyedi termékeket fejlesztünk és gyártunk, amelyek valamit kínálnak mindenkinek, elbűvöli a fiatalokat és a fiatal szíveket, ráadásul még finom is.
Ötletek ihlette csokoládé
Ötletek ihlette csokoládé, ez a mi filozófiánk – és ötleteink nem ismernek határokat: ötletek ízesítésre, dekorálásra (például Karácsonyfa, Húsvéti kosár vagy egy ajándék), kitüntetésre, játékra. Eltekintve a klasszikus szezonális alkalmaktól, mint a Karácsony és a Húsvét, kínálatunkban megtalálhatók különböző témák variációi, mint Halloween, Új Év, Anyák Napja, Farsang, Valentin Nap, Iskolakezdés, vagy olyan témák, mint bulizás, szerencse, kert, közlekedés, vadon, tengerek világa, „repülő csokoládé”, állatok birodalma, és sok más.
Az ezen ötletek mögött rejtőző vállalat egy prémium csokoládégyártó, gazdag tradíciójú cég a Storz Gmbh, amelynek székhelye Tuttlingenben, Baden- Wüttembergben van. A legújabb csokoládégyártó technológiával felszerelt üzemünkben kiemelkedő higiéniai és minőségi feltételek mellett készítjük finomságainkat.
Minőség: tradicionális és naprakész
Mi biztosítjuk vásárlóink számára a legfinomabb prémium minőségű tejcsokoládét és a legmagasabb praliné minőséget. Receptjeink és szakértelmünk hosszú múltra tekint vissza, nagy hangsúlyt fektetünk a tiszta és eredeti klasszikus csokoládé ízre – ahogy a „barna arany” szerelmeseinek ez a legjobban megfelel. Nincsenek üreges részek és idegen töltetek, nem édesítjük a termékeket szükségtelen mértékben és nem adunk hozzájuk alkoholt sem. Csak a finom, tiszta csokoládé az ínyenceknek, legyenek azok öregek vagy fiatalok.
A múltról
1884-ben alapította a gyárat az elismert cukrász, Christian Storz. A cég megtapasztalta a XX. század csúcsait és hullámvölgyeit, túlélve mindkét világháborús időszakot, megtalálta a számára megfelelő stratégiai területet a kisebb csokoládék és pralinék gyártásában. Napjainkban a vállalat negyedik generációs családi vállalkozás, fiatalos, modern, és tradicionális egy időben. Ma már évente átlagosan 125 munkatársat foglalkoztat a Storz, melyek többsége nő.
A Storz ma a MINŐSÉG képviselője 3 szempontból:
· Minőség a termékek ízében
· Minőség a termékek művészi dizájnjában
· Minőség a vásárlók bizalmában
GfK: megdobja a csokoládé keresletét a Valentin-nap
2013.02.12
A Valentin-nap a táblás csokoládék és pralinék iránti keresletet akár 70 százalékkal is megnövelheti a januári időszakhoz képest. A fogyasztókat árkedvezményekkel csalogatják - írja a Gfk.
Forrás: Marketinginfo.hu
A szerelem és szeretet ünnepének tekintett Valentin-napon az elmúlt évek
tapasztalatai alapján kiemelt forgalomra számíthatnak a
csokoládé-gyártók és forgalmazók. A Valentin-nap bár az átlagosnál
nagyobb forgalmat generál a táblás csokoládék és pralinék kategóriájában
a GfK Hungária Háztartáspanel adatainak tanúsága szerint is, a
karácsonyi, húsvéti időszak forgalmát azonban nem éri el.
A praliné
az egyik legelterjedtebb ajándék Valentin-napon, hiszen közkedvelt
édesség, mely a megfizethető kategóriába tartozik. A januári gyenge
csokoládéforgalom után főképp a pralinék és a táblás csokoládék esetében
látható jelentős fellendülés februárban: 2012-ben az értékesítés
mennyisége a táblás csokoládék esetében átlagosan kicsit több mint
harmadával nőtt, míg a pralinék esetében közel 70 százalékkal emelkedett
egy hónap alatt.
A Valentin-nap miatti forgalomnövekedés azonban még így is messze elmarad az év végi csúcstól. Az értékesített mennyiség növekedése egyértelműen abból adódik, hogy többen teszik kosarukba ezt az édességet: tavaly 500-600 ezer háztartás vásárolt pralinét az év második hónapjában, bár vásárlószámot tekintve némi visszaesés tapasztalható 2011-ről 2012-re.
A szegmens szereplői minden évben egyedi csomagolásokkal (special edition), különböző kihelyezésekkel, erőteljes kommunikációval készülnek február 14-ére. Több gyártó és forgalmazó él ebben az időszakban az árkedvezmény eszközével is: februárban átlagosan 450 forint körüli áron volt kaphat egy doboz praliné, ami 10-15 százalékkal alacsonyabb az éves átlagárnál.
Továbbra is a márkás változatok uralják a piacot, a saját márkás termékek a teljes értékesített mennyiség negyedét adják. Bár alacsony a piaci részesedésük, mégis egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a kézműves bonbonok is, egyre többen vállalkoznak arra, hogy saját maguk készítsenek csokis finomságokat. Az adatok szerint a Valentin-nap elsősorban a fiatalabb, illetve a magasabb jövedelmű háztartások körében erősíti a pralinévásárlási kedvet.
Csokoládé Karnevál Pécsen
2013.02.01
Február 2-3-án rendezik Pécsen az első Csokoládé Karnevált, melyen termékeink révén, részt veszünk. Az eseményről később beszámolunk.