Artesan nyalókák - először a BrandMixnél
2015.09.10
És most egy igazi újdonság, ami eddig nem volt! Különböző színű, ízű, mértű és állagú kézműves spanyol nyalókák!
Az Artesans cég 1991 óta gyárt kézműves nyalókát, termékei elérhetőek a világ több mint 50 országában.. 2002-ben Romániában nyitott új gyárat, ami lehetőséget adott arra, hogy a legmagasabb minőségű termékeket gyárthassa.
Csak természetes összetevők, hozzáadott mesterséges tartósítószer nélkül.
Gyertek és nézzétek meg őket!
Az Artesans cég 1991 óta gyárt kézműves nyalókát, termékei elérhetőek a világ több mint 50 országában.. 2002-ben Romániában nyitott új gyárat, ami lehetőséget adott arra, hogy a legmagasabb minőségű termékeket gyárthassa.
Csak természetes összetevők, hozzáadott mesterséges tartósítószer nélkül.
Megújul a Cavalier
2015.03.13
Új köntösben a Cavalier
Megváltozott a Cavalier csokoládék csomagolásaVizuális innovációval állt elő a Cavalier csokoládé gyártó cég. Az eddig megszokott csomagolást megváltoztatja új színvilággal és letisztult formákkal szeretné segíteni a fogyasztókat abban, hogy a minél jobban felismerhető termékeiket könnyebbe elérhessék a polcon a fogyasztók.
Az új design:Cavalier: díjnyertes úttörő a cukormentes csokoládé készítésben.Célja, hogy a tudatos fogyasztók döntéseit segítse egy jobb élet reményében.Fejlesztő csapatuk csokoládé mesterekből, dietetikusokból és mérnökökből áll, akik folyamatosan keresik a legjobb összetevőket és receptúrákat. Csak így kínálhatjáka legfinomabb pillanatokat, ami beleilleszthető a legegészségesebb életvitelbe is. Belga családi vállalkozás 1996 óta kizárólag hozzáadott cukor nélküli csokoládé termékek gyártásával és fejlesztésével foglalkozik.
|
Stocz, egy egyedülálló csokoládé
2013.04.03
Mostantól a BrandMix választékában megtalálhatóak a Storz csokoládék. A lentiekben az önmagukról alkotott kép és hitvallásuk olvasható
Első pillantásra egy finom csokoládékat és praliné különlegességeket gyártó vállalat. De ha jobban megismer bennünket, akkor meglátja, mi olyan Ötletek alapján készült csokoládékat gyártunk, amelyek nem érhetőek el hasonló formák és dizájn variációiban. A marketing szavaival élve „egyedi”, de mi inkább ezt úgy fogalmazzuk meg: olyan egyedi termékeket fejlesztünk és gyártunk, amelyek valamit kínálnak mindenkinek, elbűvöli a fiatalokat és a fiatal szíveket, ráadásul még finom is.
Ötletek ihlette csokoládé
Ötletek ihlette csokoládé, ez a mi filozófiánk – és ötleteink nem ismernek határokat: ötletek ízesítésre, dekorálásra (például Karácsonyfa, Húsvéti kosár vagy egy ajándék), kitüntetésre, játékra. Eltekintve a klasszikus szezonális alkalmaktól, mint a Karácsony és a Húsvét, kínálatunkban megtalálhatók különböző témák variációi, mint Halloween, Új Év, Anyák Napja, Farsang, Valentin Nap, Iskolakezdés, vagy olyan témák, mint bulizás, szerencse, kert, közlekedés, vadon, tengerek világa, „repülő csokoládé”, állatok birodalma, és sok más.
Az ezen ötletek mögött rejtőző vállalat egy prémium csokoládégyártó, gazdag tradíciójú cég a Storz Gmbh, amelynek székhelye Tuttlingenben, Baden- Wüttembergben van. A legújabb csokoládégyártó technológiával felszerelt üzemünkben kiemelkedő higiéniai és minőségi feltételek mellett készítjük finomságainkat.
Minőség: tradicionális és naprakész
Mi biztosítjuk vásárlóink számára a legfinomabb prémium minőségű tejcsokoládét és a legmagasabb praliné minőséget. Receptjeink és szakértelmünk hosszú múltra tekint vissza, nagy hangsúlyt fektetünk a tiszta és eredeti klasszikus csokoládé ízre – ahogy a „barna arany” szerelmeseinek ez a legjobban megfelel. Nincsenek üreges részek és idegen töltetek, nem édesítjük a termékeket szükségtelen mértékben és nem adunk hozzájuk alkoholt sem. Csak a finom, tiszta csokoládé az ínyenceknek, legyenek azok öregek vagy fiatalok.
A múltról
1884-ben alapította a gyárat az elismert cukrász, Christian Storz. A cég megtapasztalta a XX. század csúcsait és hullámvölgyeit, túlélve mindkét világháborús időszakot, megtalálta a számára megfelelő stratégiai területet a kisebb csokoládék és pralinék gyártásában. Napjainkban a vállalat negyedik generációs családi vállalkozás, fiatalos, modern, és tradicionális egy időben. Ma már évente átlagosan 125 munkatársat foglalkoztat a Storz, melyek többsége nő.
A Storz ma a MINŐSÉG képviselője 3 szempontból:
· Minőség a termékek ízében
· Minőség a termékek művészi dizájnjában
· Minőség a vásárlók bizalmában
GfK: megdobja a csokoládé keresletét a Valentin-nap
2013.02.12
A Valentin-nap a táblás csokoládék és pralinék iránti keresletet akár 70 százalékkal is megnövelheti a januári időszakhoz képest. A fogyasztókat árkedvezményekkel csalogatják - írja a Gfk.
Forrás: Marketinginfo.hu
A szerelem és szeretet ünnepének tekintett Valentin-napon az elmúlt évek
tapasztalatai alapján kiemelt forgalomra számíthatnak a
csokoládé-gyártók és forgalmazók. A Valentin-nap bár az átlagosnál
nagyobb forgalmat generál a táblás csokoládék és pralinék kategóriájában
a GfK Hungária Háztartáspanel adatainak tanúsága szerint is, a
karácsonyi, húsvéti időszak forgalmát azonban nem éri el.
A praliné
az egyik legelterjedtebb ajándék Valentin-napon, hiszen közkedvelt
édesség, mely a megfizethető kategóriába tartozik. A januári gyenge
csokoládéforgalom után főképp a pralinék és a táblás csokoládék esetében
látható jelentős fellendülés februárban: 2012-ben az értékesítés
mennyisége a táblás csokoládék esetében átlagosan kicsit több mint
harmadával nőtt, míg a pralinék esetében közel 70 százalékkal emelkedett
egy hónap alatt.
A Valentin-nap miatti forgalomnövekedés azonban még így is messze elmarad az év végi csúcstól. Az értékesített mennyiség növekedése egyértelműen abból adódik, hogy többen teszik kosarukba ezt az édességet: tavaly 500-600 ezer háztartás vásárolt pralinét az év második hónapjában, bár vásárlószámot tekintve némi visszaesés tapasztalható 2011-ről 2012-re.
A szegmens szereplői minden évben egyedi csomagolásokkal (special edition), különböző kihelyezésekkel, erőteljes kommunikációval készülnek február 14-ére. Több gyártó és forgalmazó él ebben az időszakban az árkedvezmény eszközével is: februárban átlagosan 450 forint körüli áron volt kaphat egy doboz praliné, ami 10-15 százalékkal alacsonyabb az éves átlagárnál.
Továbbra is a márkás változatok uralják a piacot, a saját márkás termékek a teljes értékesített mennyiség negyedét adják. Bár alacsony a piaci részesedésük, mégis egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a kézműves bonbonok is, egyre többen vállalkoznak arra, hogy saját maguk készítsenek csokis finomságokat. Az adatok szerint a Valentin-nap elsősorban a fiatalabb, illetve a magasabb jövedelmű háztartások körében erősíti a pralinévásárlási kedvet.
Csokoládé Karnevál Pécsen
2013.02.01
Február 2-3-án rendezik Pécsen az első Csokoládé Karnevált, melyen termékeink révén, részt veszünk. Az eseményről később beszámolunk.
Boldog Karácsonyt kívánunk!
2012.12.21

Villars - A svájci csokoládé szeretete
2012.12.06
Nagy csokoládé márkával bővült társaságunk termékpalettája. Kizárólagos forgalmazóként mi hozzuk a magyar piacra a híres svájci Villars csokoládét, amely a jól ismert minőség megtestesítője. Az alábbiakban a márka történetét és gyártói hátterét mutatjuk be egy rövid cikkben.
Egy évszázad tradíció és alkotás
Villarsban , a svájci csokoládé szeretete története 1901-ben kezdődött, mikor a kiváló
Csokoládé Mester, Wilhem Kaiser letelepedett Fribourgban közel a Gruyeres
régióhoz, amely híres volt a tejszínéről és alpesi tejéről. Így született meg
egy csokoládé, amely hírneve gyorsan terjedt külföldön, és néhány év alatt
Villars vált számos európai királyi udvar beszállítójává.
Felbuzdulva sikerein a vállalat növelte újításainak és fejlesztéseink a számát. Például, Villars vezette be az első likőrös csokoládét ( a híres Villars Drops-t) a 30-as években és végtelenül folytatta a finomítását a Peerier SWiss Whip-nek ami egy kiváló svájci cukorka specialitás. A csokoládé mestereik mottója: „Tradíció, innováció, minőség”
Erre a kreatív múltra építve, a Villars az elmúlt tíz évben olyan innovatív csokoládék egész sorát fejlesztette és gyártotta, mint retro csokoládék, 50g-os szeletek, edelweiss likőrös cukorkák, sztíviával édesített táblás csokik, kávés, ropogós szeletek vagy a karamellel töltött retro csoki valamint a svájci tejből készült csokoládé ital.
Egy évszázad hűség a svájci, otthon készült összetevőkhöz
A Villars mindig a legjobb otthon készült összetevőkre támaszkodott.
Még ma is, a csokoládé készítők 100%-ban
csakis svájci tejet használnak. Ezért egy kis csoportot is alkottak, amely
szigorúan tiszteletben tartja a nagyszerű svájci csokoládé hagyományokat. A
Villars azért választja a svájci tejet, mert az alpesi legelő növényvilága egy egyedülálló
ízt ad, és mert krémesebb, mint a közönséges tej.
Az egyéb összetevőknél szintén Svájc házi termékei érvényesülnek, a cukor Broye-ból, a cseresznye Zugból, a sárgabarack és körte likőrök Valais kantonjából érkeznek.
A címke, ami a svájci minőséget és tradíciót garantálja
Minden Villars csokoládé magán viseli ezt a címkét, mely
garantáltan elismeri a Villars tradícióit, a közismert svájci minőséget, amely
az összetevőkkel kezdődik, legelőször is az alpesi tejjel.
Mint a kakaónál, a csokoládékészítőink csak azokat a válogatott kakaóbabokat használják, amely Ecuador és Ghána legjobb terméseiből származnak. A Villars beszerzői folyamatosan vizsgálják az ültetvényeket, hogy bizonyságot szerezzenek arról, hogy a kakaó megfelel a Villars minőségnek és a fogyasztók elvárásainak.
Végül, azért, hogy biztosítsa a tiszteletet az alapszabályainak, a Villars minden gyártási tevékenységét Svájcban végzi. Csak 100%-os svájci termék garantálhat 100%-os svájci minőséget.
A minőség a ráfordított idő művészete
A legjobb tradicionális svájci csokoládék elvárják a legjobb
összetevőket, magas szintű szakértelmet, és sok időt, hogy az összetevők képesek
legyenek átadni az ő ízeiket.
A Villars ezért biztosít minden időt, amit a minőség megkíván: a kakaóbabokat lassan pörköli, tételről-tételre (sohasem folyamatosan) szárítja alacsony hőmérsékleten, hogy megőrizze a kakaó érintetlen ízét. A darálást és a finomítást nagyon alaposan végzik, hogy fokozzák a csokoládé finomságát amennyire csak lehet. A krém gyúrása lassan történik, hogy biztosítsa a páratlan simaságot, és fejlessze az ízeket, amelyek még gyümölcsösebbek, még fűszeresebbek és teljesebbek.
Édes Napok csokoládé fesztivál
2012.09.23
Amikor tavasszal jelentkeztünk a rendezvényre nagyon sok kérdés merült fel bennünk, hogy hogyan is lehetne egy, a termékek színvonalában megfelelő pavilont készíteni, átlépve az alapház nyújtotta lehetőségeken.
A gondolatokat tett követte, és így jutottunk el odáig, hogy - egyedüliként a kiállítók között - egy olyan csokoládéboltot építünk, ahol nem csak az ablakon át lehet értékesíteni, de a látogatók be térhetnek az üzletbe, hogy közelebbről megtekinthessék a termékválasztékot, és színvonalas körülmények között választhassanak a finomabbnál finomabb édességek közül.
Két napig tartott a pavilon felszerelése, de utólag is úgy tűnik, hogy megérte, szélesebb termékválasztékot tudtunk bemutatni, és több vásárló tudott egy időben ismerkedni a termékekkel. Az összes gyártói partnerünk legfontosabb termékei szerepeltek a fesztiváli választékunkban, több száz fajta édességet tettünk ki a polcokra, a csokoládéktól kezdve a cukrokon, süteményeken át, a porokig, krémekig bezárólag. A csütörtöki nyitásra már az elkészült csoki bolt várta a látogatókat.
Az első két nap – a kedvezőtlen időjárás miatt - kisebb forgalmat hozott, de szombaton és vasárnap sokan látogatták meg standunkat, hogy megkóstolják termékeinket, vásároljanak ezt-azt a finomságok közül.
Nagy sikere volt kóstoló akcióinknak, ahol minden termékcsoportunkból kaphattak ízelítőt a kíváncsi édesség kedvelők. A legnagyobb sláger a Caffarel óriás Gianduiája volt. Egy 10 kilogrammos tömböt szeleteltünk négy napon keresztül, amely a látogatók körében nagy tetszést ért el. ( Soha ennyi kép nem készült rólunk még. :-) Mindenki dicsérte az olasz mogyorós csokoládé könnyed, selymes ízét. Jó volt még a Jelly Bean Factory „bab” cukorkája is, főleg a gyerekek körében, ami 36 egyedi ízével megközelíti a Bagoly Berti féle Mindenízű Cukorkák tárházát, természetesen csak jó ízekkel!
Sok vásárló érdeklődött, hogy az év többi részében hol tudják megvásárolni ezeket a finomságokat. Nekik igyekeztünk a lakóhelyükhöz legközelebbi partnereink elérhetőségét megadni, ahol elérhető az a termék, amelyet a vásárló keresett. (A jövőben ezt szeretnénk egy szolgáltatássá bővíteni a honlapunkon is.)
Összegezve, sikeresnek értékeljük részvételünket a csokoládé fesztiválon, hiszen sok fogyasztó ismerhette-kóstolhatta meg termékeinket, és sokan látták a pavilonunkat is. Jövőre ezekkel a tapasztalatokkal és új ötletekkel felvértezve szeretnénk rész venni ezen a csoki ünnepen, hogy még több csokoládét kedvelő ember élvezhesse a minőségi édességeket. Több képért kattints ide!
2012-13 Szezonális csokoládé, édesség árubemutató
2012.08.29
A 2012-13 év szezonális termékbemutatóját tartottuk meg az Aquamarina**** Hotel és Rendezvényhajón. Délelőtt és délután, két csoportban érkeztek partnereink, akik egy prezentáció segítségével nyerhettek bepillantást a prémium csokoládé piac fejlődésébe, képet kaptak aktuális kereskedelmi fejlesztéseinkről, megtekinthették és megkóstolhatták új és régi termékeinket, valamint akció keretében összeállíthatták az őszi és a karácsonyi szezonra szánt megrendeléseiket.
19 termékcsoport több száz terméke szerepelt a találkozón, legnagyobb partnereink, a Galler, Caffarel, Abtey, DucD'o, DiCosta mellett olyan új gyártó partnerek is képviseltették magukat, mint a csokoládés süteményeiről ismert belga udvari beszállító a Jules Destroopers, a sokízű, minőségi zselés cukorkát gyártó ír Jelly Bean Factory, vagy a Disney figurás édességeket gyártó Belfine . A termékekről információk erre a linkre kattintva találhatók meg.
A termékbemutatón részt vett az olasz Caffarel Közép-Európai és Ázsiai piacokért felelős Igazgatója és export menedzsere is akik közvetlen beszélgetést folytattak kereskedő partnereinkkel, ismerkedve a magyar csokoládé piac jellegzetességeivel. Ők is, akárcsak résztvevő partnereink, jó hangulatúnak és értékesnek találták a rendezvényt, dicsérve a társaságunk által felvonultatott választékot. Az eseményről készült képek galériája itt érhető el.
Reméljük, a következő rendezvényünkön még több partnerünk tud részt venni, és megismerkedni kiváló, minőségi édességeinkkel.
Megérkezett a Jelly Bean!
2012.07.29
Történet: 1998-ban apa és fia, Peter és Richard Cullen alapította a Jelly Bean Factory ® -t, mely termelésének 98%-a export a A termékek csodás útja az ízkeverővel-rel indul, amely megteremti a sokféle pompás íz érzését. Következő állomás a JuiceBooster, ahol az ínycsiklandozó varázslatok történnek. Figyelmet fordítanak arra, hogy az íz intenzitás az egész terméken végighúzódjon a magtól a felületig. Aztán nyomás a dobozokba, ahol a Berry Burst, Tropical Bonanza, Fruit Cocktail kombója egy soha véget nem érő ízrobbanást kelt! 2012-ben az új termékként bevezetett "Pop-A-Bean Can" 125 gramm ínyenc zselés babot tartalmaz és a fogyasztók igényei alapján lett kifejlesztve. Az új csomagolás csatlakozik a már ismert különböző csomag formátumotokhoz, mint a csészék, csövek, dobozok, konzervdobozok, palackok, összecsukható díszdobozok, kanna, edény, bab gépek és különféle kerámia ajándéktárgyak széles választéka. Az általunk forgalmazott termékek megtalálhatóak itt, a gyártó honlapja, pedig itt érhető el.Új gyártó, új termékkel a BrandMix palettáján!
A 36 különböző ízű cukorkák,100%-osan természetesek, világ több mint 55 országba, ezzel Európa egyik vezető cukorka gyártója. A Jelly Bean Factory jelenleg több mint 12 millió zselés babot gyárt naponta. Extra gondossággal kezelnek minden egyes cukorkát, amely következtével egy "babszem" 14 nap alatt jön le a gyártósorról! Az elmúlt 14 évben a Jelly Bean Factory ® kiváló édesipari gyártó hírnevet épített ki magának. A termelési létesítmények a legigényesebb ellenőrzési szabványoknak megfelelőek, a legmodernebb élelmiszer-ipari technikát vonultatják fel.